niedziela, 30 czerwca 2013

Czy szykują się zmiany?

Czasami mam wrażenie, że jestem w określonym miejscu, określonym czasie... Czasem nie, ale to już mniej istotne ;)
Od początku czerwca natchnęło mnie na szycie... Nigdy nie szyłam. A tu nagle trafiłam na sklep z różnymi fajnymi bawełnami, poszperałam dalej, poszukałam kolejnych kilka sklepów... Nigdy bym nie przypuszczała, że takie cuda bywają, że ludzie potrafią z tego ręcznie/bądź maszynowo, ale w domu wyczarować kolejne cuda... No i zauroczył mnie patchwork... Normalnie miłość od pierwszego wejrzenia :) Może kiedyś się zrealizuje ;)
A wracając do czasu i miejsca - przed chwilą trafiłam na zgłoszenia na letni kurs szyciowy online :) 5 zadań, 2,5 miesiąca, jakiś konkurs na koniec, więc może i motywacja będzie :) Zgłoszenia do 30.06 :) Ufff... zdążyłam :) Już nie mogę się doczekać pierwszych materiałów.
Może to znak, że czas na zmiany nadszedł :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz