poniedziałek, 30 czerwca 2014

coś nowego...

dzisiaj trochę zmian... przez cały czerwiec zakładałam, że usiądę do bloga i powprowadzam trochę zmian, by tym blogiem stał się jeszcze bardziej... (pomijając oczywiście fakt, że podstawowym elementem powinny być posty, których tu tyle, co kot napłakał... ;) )

chciałam jednak, by był jeszcze trochę mój, a jednocześnie mówiący coś o mnie... czyli możecie przeczytać krótkie "o mnie" - to na razie super krótka wersja... ale jest!
no i obserwowane blogi - ułatwienie dla mnie, by śledzić je w prostszy sposób... z biegiem czasu może się okazać, że będzie ich za dużo, ale mam nadzieję, że te do których w międzyczasie zaglądać nie będę, postaram się z listy usuwać. by było czysto i przejrzyście :)

dodałam również banerki do candy - ja nie mam szczęścia do takich zabaw, ale od początku jak przeglądałam blogi rękodzielnicze to byłam pod wielkim wrażeniem tego, że ludzie potrafią się dzielić. tak po prostu, za free... np. dobra, zdaję sobie sprawę, że jest to reklama... ale mimo wszystko. widziałam metry materiałów na wydaniu, piękne patchworkowe poduszki, o biżuterii nie wspominając (bo to nie mój klimat na dzień dzisiejszy).
tak więc są i banerki u mnie.

może kiedyś przyjdzie czas i na candy u mnie? jak już zrealizuję cel podstawowy - czyli zacznę pisać... i wstawiać zdjęcia.

kiedyś pewnie to nastąpi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz