wtorek, 2 grudnia 2014

Plaster miodu

dzisiaj trochę z innej bajki... a może nie bajki? dzisiaj chciałabym Wam zaproponować słuchowisko internetowe - internetowe rekolekcje adwentowe. wiem, że wiele z osób, które tu wpadają, ma różny stosunek do Tego z Góry. wiem i szanuję to. jeśli jednak choć jedna osoba zajrzy, posłucha, zostanie, to może tak ma być... może taki będzie cel tego wpisu? tego się nie dowiem, ale czasem tak niewiele potrzeba...

nie wiem, czy mogę polecić te rekolekcje. dowiedziałam się o nich dzisiaj. na razie wysłuchałam zaproszenie i wprowadzenie, wieczorem mam nadzieję wysłuchać kolejnej części. chciałabym wytrwać, bo czuję, że to będzie dla mnie coś ważnego.

może i dla kogoś z Was również?

Langusta na Palmie - Plaster Miodu

5 komentarzy:

  1. Chętnie zajrzę. Adwent do dobry czas, żeby na chwilę się zatrzymać. Dziś wieczorem cześć I.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie, strzał w dziesiątkę :-) wczoraj wieczorem wysłuchałam pierwszej audycji, z niecierpliwością czekam na dzisiejszą. Zapowiada się nieźle, w każdym razie będę słuchac do końca :-) fajnie, że o tym napisałaś, sama się nad tym zastanawiałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością wysłucham audycji. Dziękuję za link;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za Twój czas u mnie.
    Już samo zapisanie liny w ulubionych wywołało u mnie szybsze bicie serca, a więc ...może.

    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za taki odzew :) Przede mną jeszcze wczorajsza audycja...

    jasmadowa śliweczka - zajrzałam i zamierzam wracać :) no dobra, postaram się skomentować, by dać znać, że jestem :)

    OdpowiedzUsuń